01 studenoga 2006

eto to sam ja na ovim ću vam stranicama prezentirati sve ono što mislim da će vas zanimati.Javite mi se e-mailom na adresu: glisnjic@net.hr

ali ima ozljede
pred početak


ovako je dobro


i u na plivalištu


na pobjedničkom postolju

Obzirom da sam od 1998 godine kao djelatnikMorha a sad pripadnik HRM-a pristupio u sportsku ekipu Hrvatske Triatlonske reprezentacije mi smo 08. 10. 2006 godine imali evropsko natjecanje u (half ironman-u). Da objasnim: Triatlon je natjecanje sastavljeno od tri discipline (plivanja- vožnje bicikla-trčanja) koje se odjednom odrađuju disciplina sprint triatlona ima 750 m plivanja 20 km. vožnje bicikla i 5 km. trčanja. Olimpijski triatlon je sačinjen od 1500 m. plivanja 40 km. vožnje bicikla i 10 km. trčanja.Polu ironman iliti ovaj na kojem smo nastupali kao Hrvatska vojska sačinjen je od 2000 m plivanja 90 km.vožnje bicikla i 21 km trčanja. Došli smo 06-tog dole na prekrasan otok za mene najlipši bilo je stvarno vrijme povoljno dobro smo se spremili i samo je nedostajao start. S obzirom da smo nastupali kao štafeta bilo bi lijpo da spomenem i članove Renato Žic dečko iz Senja koji radi u Antiterorističkoj postrojbi Vojne policije će prvi startat kao plivač na 2000 metara iza njega će nastupit krsan snažan mladić sa Neretve pripadnik Bojne za specijalna djelovanja Mario Medić koji će odvoziti biciklističku stazu u dužini od 90km., a na kraju ću ja otrčati 21km. start je počeo i Renato je zaplivao bilo je lijpo za viditi oko 150 natjecatelja u vodi nakon 37 minuta on izlazi iz vode i uspjevamo saznati da smo trenutno na devetoj poziciji od štafeta zatim kormilo preuzima naš Mario koji sjeda na biciklu i vozi po otoku dva kruga dužine 90km. Ugodno nas je iznenadio kad se na okretu prvog kruga pojavio treći, prestigao je 6 ekipa i sad sam ja morao zadrati samo dobar tempo na trčanju da osvojimo brončanu medalju i mogu reći da zagvoški inat nije dao da me netko sustigne a kamoli pretekne i nako 5 i pol sati ukupnog vremena završili smo utrku na trećem mjestu. Za spomenut je da prve dvije ekipe su zaista bile jake. Pobjedila je ekipa Mungosa iz Zagreba čija je plivačica naša najbolja paraolimpijka Ana Sršen drugo mjesto je osvojila ekipa iz Splita mada su dečki iz Baške Vode. još bi vam napomenuo da je bilo natjecatelja iz Njemačke, Austrije, Mađarske, Slovenije, V.Britanije, Srbije itd.