04 prosinca 2006


Jure i Goran


Sretan sam što mogu na ovim stranicama predstaviti svog prijatelja slovenca Juru Robiča. Kao što slika pokaziva ne treba ga posebno predstavljati, ali ću ja to ipak učiniti.

Jure je svjetski prvak u Raam-u, ove godine je pobjednik Tour dir-a. Drži svjetski rekord u broju prijeđenih kilometara za 24 sata. Vjerovali ili ne taj je broj 840 kilometara. Zaista je moj prijatelj Jure sportaš kakvog treba tražiti. S njim sam prijatelj i to je najvažnije. On voli moju Dalmaciju, Zagvozd i ljude u njemu. Posebno se sjeti Marije Drlje koja mu je pripremila najbolji rižot na svijetu, a i Drage Buljubašića koji proizvodi najbolji kaduljin med.Iduće lijeto dolazi u Zagvozd na Glumce u Zagvozdu, da još jednom osjeti tu predivnu atmosferu malog dalmatinskog mista koji privlači i sportaše.

snimljeni na Braču prošle godine